0
0
0
s2smodern

SARPSBORG: I starten av desember flytter Boss of Gloss Bilpleie hele sin virksomhet over til nye og tilpassede lokaler ved riksvei 111 på Hevingen ved Skjeberg Golfklubb i Sarpsborg.

I starten av desember flytter Boss of Gloss Bilpleie hele sin virksomhet over til nye og tilpassede lokaler ved riksvei 111 på Hevingen ved Skjeberg Golfklubb i Sarpsborg.

Daglig leder Kai Christer Jensen forteller at større plass og moderne fasiliteter gir fordeler både for kunder og ansatte. Blant annet utvides utstillingen av dekk og felger, og det bygges fire nye selvvaskeanlegg.

20 år i markedet

Kai Christer Jensen (bildet) etablerte bedriften for 20 år siden. Han forteller at han fortsatt er like glødende opptatt av rene og skinnende biler, og han mener at alle, og i hvert fall alle bedrifter, alltid skal ha skinnende biler til enhver tid.
– De er jo bedriftens mest aktive reklameplakat, sier en glødende engasjert Jensen.
Han tillegger også at jobben har blitt en livsstil.
- Jeg er her seks dager i uka. Timer teller jeg ikke lenger, men du kan skrive at søndagen er fridag, sier Jensen.

Dyktige medarbeidere

Jensen forteller også at han har vært svært heldig med å ha flinke folk ansatt.
- De er jo selve bedriften, og det er viktig å huske at Boss of Gloss ikke bare er meg, men derimot hele laget som sammen skal levere. Laget er avhengige av hverandre, og vi jobber alltid for å skape et godt arbeidsmiljø og bygge opp gode kunderelasjoner, forteller Jensen.

Miljøfyrtårn

Jensen forteller at han som leder av en moderne og seriøs bedrift også er opptatt av miljøet. Det har derfor blitt lagt mye ressurser i å gjøre virksomheten så miljøvennlig som mulig. Resultatet i dette arbeidet er at de som én av få bilpleiefirmaer i Norge godkjente som miljøfyrtårn.

Fremtiden

Med flytting til nye lokaler tenker Jensen også på videreutvikling av bedriften.
- Boss of Gloss har etablert seg som en dyktig og seriøs aktør i markedet, men det kreves at vi er fremoverlente og alltid sikter mot å være på vårt beste i det daglige, sier Jensen. Dette i samspill med utvikling av både folkene våre og porteføljen av produkter vil bidra til videre suksess og forsterke oss som en seriøs aktør i en noe belastet bransje, forklarer Jensen.
Hovedfokuset hos Boss of Gloss vil fortsatt være å levere kvalitet innenfor profesjonell bilpleie til private og bedrifter, og som en forsterket service tilbys også henting og levering av kundens biler inn til de respektive jobbene. Det er i denne forbindelse investert i egen fraktebil.

Dekk og felg

Boss of Gloss satser stort på dekk og felg samt dekkhotell fremover. Per i dag er det etablert mer enn 600 faste kunder på dekkhotellet.
- Kundelisten øker og stadig flere statlige og kommunale etater er på kundelisten, forteller en fornøyd daglig leder. Han forteller at selskapets omsetning av dekk og felger pr. i dag utgjør nesten 40% av omsetningen mens de øvrige 60% av omsetningen består av bilpleiejobber.

Smart Repair

Boss og Gloss tilbyr også tjenesten «Smart Repair». Her utføres kosmetiske arbeider som oppretting og lakkering av småbulker og riper. Denne tjenesten bidrar til at kundenes kostnader ved tilbakeleveringer av biler etter avsluttet leie- og leasingperiode kan bli sterkt redusert.
Jensen forteller at de har flere eksempler på at kundene har mye å tjene på å sjekke ut dette tilbudet.

Salg av spesialutstyr til bil

Trenden med salg av bilrelatert utstyr er noe Boss of Gloss vil satse mere på fremover. Deler av de nye lokalene vil derfor være dedikert til utstilling av produkter innenfor dette feltet.

contentmap_plugin